Wedle uznania Klientów, podejmiemy się organizacji uroczystości w hotelu, dworku, jak również w plenerze. Obszar naszej działalności obejmuje także realizację niezapomnianych jubileuszów i innych uroczystości rodzinnych, jak również imprez firmowych.
Ceremonie ślubne
Przygotujemy wyjątkową oprawę ceremonii ślubnych, aranżacją i dekoracją przyjęć, bankietów i ślubów. W naszej ofercie znajdziecie Państwo kilkadziesiąt najlepszych firm z branży ślubnej. Oferujemy również pomoc w wyborze najpiękniejszego miejsca na ceremonię zaślubin i przyjęcie weselne, zarządzanie organizacją oraz koordynację dnia ślubu i wesela.
Z powodu wieloletniej pracy jako dekoratorzy, mieliśmy okazję poznać wiele firm pracujących, po to, aby dzień wesela był najpiękniejszym dniem w waszym życiu. Firmy które proponujemy, są sprawdzone przez nas osobiście. Wybierając nas macie pewność, że podwykonawca okażę się tym za kogo się podaje. Znamy orkiestry, fotografów, kamerzystów, wiemy czego można się spodziewać po kuchni większości lokali.
Jak rozpoczyna się współpraca z nami jako konsultantami?
1 Ankieta
W odpowiedzi na Wasz kontakt (telefoniczny bądź mailowy) poprosimy Was o wypełnienie przygotowanej przez nas ankiety i odesłanie jej do nas mailem. Musimy jak najdokładniej poznać Wasze oczekiwania odnośnie wymarzonej ceremonii ślubu i wesela. Musimy również dowiedzieć się jakiego zakresu pomocy oraz zadań od nas oczekujecie. Im dokładniej wypełniona zostanie ankieta, tym łatwiej będzie nam przygotować dla Was adekwatną, wstępną ofertę i wycenę.
2 Pierwsze spotkanie – niezobowiązujące i bezpłatne
Pierwsze spotkanie ma na celu szczegółowe omówienie opisanych przez Was w ankiecie oczekiwań i preferencji. Jest to także okazja do zapoznania się, a także do zaprezentowania Wam kilku konkretnych propozycji naszych usług. Otrzymacie wstępną ofertę z komentarzami oraz orientacyjny kosztorys Waszego ślubu i wesela.
3 Drugie spotkanie
Jeśli nasza wstępna oferta spotka się z Waszym uznaniem, a Wy podejmiecie decyzję o chęci współpracy z nami, zaprosimy Was na drugie spotkanie, na którym podpiszemy umowę, warunkującą naszą współpracę.
Po wspólnym doprecyzowaniu szczegółów, zaczynamy organizować Wasz ślub!
Co robimy?


- planowanie budżetu ślubnego, action planu (terminowa realizacja poszczególnych zadań) oraz scenariusza dnia ślubu i wesela
- wyboru miejsca na uroczystość zaślubin (kościół, Urząd Stanu Cywilnego)
- wyboru miejsca na wesele (hotel, restauracja, sala weselna, namiot z cateringiem)
- doboru najlepszych podwykonawców (fotograf, kamerzysta, florystyka, wizażystka, fryzjer)
- doradztwa w zakresie wiodącej kolorystyki ślubu i wesela
- doradztwa w zakresie dekoracji (miejsca zaślubin, miejsca weselnego, samochodu, domów pary młodej itp.)
- doradztwa w zakresie ubiorów Państwa Młodych, dostosowanego do ich stylu, typu figury oraz urody
- listy prezentów
- lekcji tańca
- doradztwa w zakresie wyboru alkoholi
- koordynacji umów, terminów i spotkań
- elementów dodatkowych (tj. zaproszenia, winietki, papeteria)
- podziękowań dla rodziców i gości (wraz z podarunkami)
- oprawy muzycznej (podczas ceremonii zaślubin oraz przyjęcia weselnego)
- dodatkowych atrakcji (np. czekoladowa fontanna, latające lampiony, pokaz i nauka tańca, fajerwerki, szczudlarze)
Cena za kompleksową pomoc w organizacji wesela wynosi do 4000zł.
Kwota uzależniona jest od ilości spraw do zorganizowania.
Tel. 516 138 668
Zadzwoń lub napisz